Marketing vzdělávacího rodinného centra se zaměřením na montessori pedagogiku – Bc. Zuzana Vystavělová
Bc. Zuzana Vystavělová
Bakalářská práce
Marketing vzdělávacího rodinného centra se zaměřením na montessori pedagogiku
Marketing of an educational family center focusing on the montessori pedagogy
Anotace:
Bakalářská diplomová práce se zabývá způsobem, jakým využívá vzdělávací rodinné centrum se zaměřením na montessori pedagogiku možností marketingu k naplnění svých vizí a cílů. Teoretická část vymezuje specifika a možnosti marketingu vzdělávací služby poskytované neziskovou organizací a zmiňuje stručně základní myšlenky montessori pedagogiky. Empirická část obsahuje metodologii a analýzu a interpretaci …víceAbstract:
My bachelor thesis deals with the ways in which an educational family center focused on the montessori pedagogy uses marketing to fulfil their visions and goals. A theoretical part defines the specifics and the possibilities of the marketing of an educational service provided by a non-profit organization and it also briefly mentions the basic ideas of the montessori pedagogy. An empirical part contains …víceKlíčová slova
neformální vzdělávání rodinné vzdělávání nezisková organizace marketing vzdělávací služby montessori pedagogika montessori centrum vzdělávací rodinné centrum případová studie non-formal education family education non-profit organization marketing of educational service montessori pedagogy montessori center educational family center case study
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/akj78/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2013
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing vzdělávací instituce
Jan Preiss -
Marketing vzdělávací instituce, charitativní organizace, politické strany
Lucie Prosková -
Role integračních center v procesu integrace cizinců v ČR
Daniela Šlopková -
Program inspirovaný pedagogikou Marie Montessori
Kristýna Shánělová -
Vzdělávání Montessori pedagogů
Eliška Lízalová -
Impacts of Non-Formal Education on the Competitiveness of International Youth Exchanges Participants
Andrea Surá -
English language education of senior citizens in the context of non-formal learning
Veronika Lösterová -
Marketingová strategie Montessori Centra Pomněnka
Bronislav Křikava