Analýza sortimentu a zavádzanie novej rady produktu vo veľkoobchode – Klodina Tomiq
Klodina Tomiq
Master's thesis
Analýza sortimentu a zavádzanie novej rady produktu vo veľkoobchode
Analýza sortimentu a zavádění nové řady produktu ve velkoobchodu
Abstract:
Hlavním cílem mé diplomové práce je analyzovat aktuální stav sortimentu čisticích prostředků ve vybraném velkoobchodě a následné zavádění nové řady produktu, kterou bude "profesionální sortiment" v sekci čisticích prostředků. V teoretické části budou popsány teoretické postupy, které napomohou k samotné analýze. V praktické části budou popsány konkrétní postupy při analýze sortimentu a větší důraz …moreAbstract:
The main aim of my diploma thesis is to analyze the current state of the sortiment of detergents in the selected wholesale and the subsequent introduction of a new product line, which will be a "professional assortment" in the cleaning section. In the theoretical part, the theoretical methods will be described which will help in the analysis itself. In the practical part, specific assay procedures …moreAbstract:
Hlavným cieľom mojej diplomovej práce je analyzovať aktuálny stav sortimentu čistiacich prostriedkov vo vybranom veľkoobchode a následné zavádzanie novej rady produktu, ktorou bude „profesionálny sortiment“ v sekcii čistiacich prostriedkov. V teoretickej časti budú popísané teoretické postupy, ktoré napomôžu k samotnej analýze. V praktickej časti budú popísané konkrétne postupy pri analýze sortimentu …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 2. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75465
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2019
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Radek Tahal
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75465
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Marketingový komunikační mix společnosti Trans Business Consulting
Uliana Baliasnikova -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Marketingový mix strojírenského podniku
Jakub Lustyk -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Stanislav Řehák