Porovnání vzdělávacích systémů České republiky a Spojeného království Velké Británie a Severního Irska se zaměřením na výuku cizích jazyků na druhém stupni – Kristýna PEŠTOVÁ
Kristýna PEŠTOVÁ
Bakalářská práce
Porovnání vzdělávacích systémů České republiky a Spojeného království Velké Británie a Severního Irska se zaměřením na výuku cizích jazyků na druhém stupni
Comparison of systems of education in the Czech Republic and in the United Kingdom of Great Britain and Nothern Ireland focused on education of foreign languages on secondary schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou porovnání vzdělávacích systému České republiky a Spojeného království Velké Británie a Severního Irska se zaměřením na výuku cizích jazyků na druhém stupni. Jednotlivé vzdělávací systémy jsou nejprve představeny a následně porovnány na základě Rámcově vzdělávacího programu a Národního kurikula. Je také poukázáno na práci s terminologií formou překladu odborných …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the theme of comparison of systems of education in the Czech Republic and in the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland with focus on education of foreign languages at secondary schools. The systems of education of both countries are introduced and compared in terms of framework educational programme and National curriculum. The work with terminology is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lenka Hessová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PEŠTOVÁ, Kristýna. \textit{Porovnání vzdělávacích systémů České republiky a Spojeného království Velké Británie a Severního Irska se zaměřením na výuku cizích jazyků na druhém stupni}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/97isb2/.
Jak správně citovat práci
PEŠTOVÁ, Kristýna. Porovnání vzdělávacích systémů České republiky a Spojeného království Velké Británie a Severního Irska se zaměřením na výuku cizích jazyků na druhém stupni. Č. Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / AJu-NJu
Práce na příbuzné téma
-
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Jazykový obsah učebnic francouzštiny a referenční úroveň A1
Petra Suquet -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková -
Buddy program jako nástroj multikulturní výchovy a jeho vliv na zahraniční studenty Erasmu+ na Univerzitě Pardubice
Iva Kuklová -
Erasmus program jako nástroj multikulturní výchovy a jako životní zkušenost zahraničních studentů na Univerzitě Pardubice
Barbora Chaloupková
Název
Vložil
Vloženo
Práva