Současné marketingové trendy rapových umělců v Čechách – Bc. Calin Panfili
Bc. Calin Panfili
Bachelor's thesis
Současné marketingové trendy rapových umělců v Čechách
Current marketing trends of rap artist in the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce slouží k analýze a popisu současných marketingových trendů rapových umělců v Čechách. Teoretická část práce se zaměřuje na popis historie rapu a následně na marketingové nástroje a popis současných trendů v hudebním průmyslu. V praktické části jsou popsány využité formy moderní komunikace a aplikace na konkrétních umělcích české rapové scény.Abstract:
The bachelor thesis serves to analyze and describe current marketing trends of rap artists in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis focuses on describing the history of rap and subsequently on marketing tools and description of current trends in the music industry. In the practical part, forems of modern communication and application used on specific artists of Czech rap scene are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zs1kl/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
- Reader: Mgr. Marika Kupková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Theory of Interactive Media / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Trendy marketingu na sociálních sítích a jejich využití v oblasti gastronomie
Ondřej Navrátil -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Adam Stránský -
Trendy marketingové komunikace a jejich aplikace v Bowling baru Step
Karolína Komárková -
Nové trendy v marketingu se zaměřením na sociální síť Facebook
Kamila Chramostová -
Nové trendy v marketingové komunikaci se zaměřením na sociální sítě
Michal Špok -
Využití sociálních sítí v módním průmyslu / Role módních blogerů a marketingové trendy ve 21. století
Andrea Bijedičová