Apprentissage, éducation inclusive et cartes mentales en classe de FLE – Bc. Eliška Havlíčková
Bc. Eliška Havlíčková
Diplomová práce
Apprentissage, éducation inclusive et cartes mentales en classe de FLE
Learning, inclusive education and mind maps in the FFL class
Abstract:
This diploma thesis explores the use of mind maps in teaching French as a Foreign Language (FLE) at levels A0–A2. It primarily focuses on heterogeneous groups of learners, specifically those with different mother tongues and special educational needs. The aim of the thesis is to investigate whether and how mind maps can contribute to more effective vocabulary and grammar acquisition in inclusive and …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití myšlenkových map při výuce fran-couzštiny jako cizího jazyka (FLE) na úrovních A0–A2. Hlavní pozornost věnuje het-erogenním skupinám žáků – zejména těm s odlišným mateřským jazykem a se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem práce je zjistit, zda a jak mohou myšlen-kové mapy podpořit efektivnější osvojování slovní zásoby a gramatiky v inkluzivním a multikulturním …víceKlíčová slova
Myšlenkové mapy výuka francouzštiny slovní zásoba gramatika žáci s odlišným mateřským jazykem speciální vzdělávací potřeby jazyková úroveň A0–A2 inkluzivní vzdělávání motivace k učení efektivita výukových metod. Mind maps French language teaching vocabulary grammar pupils with different mother tongue special educational needs language level A0–A2 inclusive education learning motivation effectiveness of teaching methods.
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x3sbd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2025
- Vedoucí: Mgr. Petra Suquet, M.A.
- Oponent: doc. Mgr. Václava Bakešová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství francouzského jazyka pro základní školy / Učitelství francouzského jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Využití moderních výukových metod v didaktice francouzštiny na druhém stupni ZŠ
Andrea Tomanová -
Účinnost aktivizačních výukových metod v přírodovědném vzdělávání na primárním stupni základních škol
Anna HLINŠŤÁKOVÁ -
Efektivita moderních vyučovacích metod
Sabina LEVÁ -
Výuka pravopisu na středních školách: analýza metod a efektivita didaktických prostředků
Lenka VOBORNÍKOVÁ -
Efektivita a využití výukové metody snowballingu v dějepise
Monika Šaldová -
Porovnání efektivnosti výukových metod ve výuce ekonomických předmětů na středních školách
Jarmila TYLLEROVÁ -
Postoje učitelů k využití moderních výukových metod
Erika Hájková -
The approaches and methods used during online teaching: developing speaking skills
Pavlína Jabůrková