Bc. Eliška Havlíčková

Diplomová práce

Apprentissage, éducation inclusive et cartes mentales en classe de FLE

Learning, inclusive education and mind maps in the FFL class
Abstract:
This diploma thesis explores the use of mind maps in teaching French as a Foreign Language (FLE) at levels A0–A2. It primarily focuses on heterogeneous groups of learners, specifically those with different mother tongues and special educational needs. The aim of the thesis is to investigate whether and how mind maps can contribute to more effective vocabulary and grammar acquisition in inclusive and …více
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití myšlenkových map při výuce fran-couzštiny jako cizího jazyka (FLE) na úrovních A0–A2. Hlavní pozornost věnuje het-erogenním skupinám žáků – zejména těm s odlišným mateřským jazykem a se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem práce je zjistit, zda a jak mohou myšlen-kové mapy podpořit efektivnější osvojování slovní zásoby a gramatiky v inkluzivním a multikulturním …více
 
 
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2025
  • Vedoucí: Mgr. Petra Suquet, M.A.
  • Oponent: doc. Mgr. Václava Bakešová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta