Učební strategie žáků gymnázií v předmětu Anglický jazyk – Bc. Lukáš Hornoch
Bc. Lukáš Hornoch
Diplomová práce
Učební strategie žáků gymnázií v předmětu Anglický jazyk
Student's learning strategies in the subject of English language
Anotace:
Diplomová práce s názvem Učební strategie žáků gymnázií v předmětu Anglický jazyk se zabývá problematikou žákovských strategií učení se cizím jazykům. Zaměřuje se na popis strategií učení, jejich místo v procesu žákovského učení a také na faktory, které podobu těchto strategií mohou ovlivňovat. Realizovaný výzkum zjišťuje využívání konkrétních strategií gymnaziálními žáky a také se zaměřuje na některé …víceAbstract:
The thesis Student's learning strategies in the subject of English language deals with the issue of students' language learning strategies.It focuses on description of startegies of learning, their place in the proces of student's learning and also focuses on factors which can influence the nature of these strategies. The reaserch investigates usage of concrete strategies by gymnasiums students and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vu4rg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2015
- Vedoucí: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Postoj skandinávských jazykových institucí k anglickému jazyku a anglicismům
Matyáš Dvořák -
Sociální funkce jazyků a postoje k mateřskému a národnímu jazyku z pohledu mladých Indonésanů
Martina DOSTÁL