Analýza spokojenosti klientů se službami společnosti Centrum hypotečního poradenství, s.r.o. – Jana Homolová
Jana Homolová
Diplomová práce
Analýza spokojenosti klientů se službami společnosti Centrum hypotečního poradenství, s.r.o.
Analyzing the Clients' Satisfaction with the Services Provided by Centrum hypotečního poradenství, s.r.o. Company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je provedení analýzy spokojenosti klientů se službami společnosti Centrum hypotečního poradenství, s.r.o. a předložení návrhů a doporučení pro zvýšení její úrovně. Pro hlubší analýzu je použita jedna z kvantitativních metod výzkumu, konkrétně elektronické dotazování. U klientů společnosti Centrum hypotečního poradenství, s.r.o. je touto formou výzkumu zjišťována spokojenost …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyse customer satisfaction with services provided by the company Centrum hypotecniho poradenstvi, s.r.o. and it includes proposals and recomendations to increase quality of the service. One of the quantitative research method is used for a deeper analysis, specifically electronic questionnaires. This form of research is used to find out customer satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117701
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedoucí: Petra Horváthová
- Oponent: Renáta Demková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOMOLOVÁ, Jana. \textit{Analýza spokojenosti klientů se službami společnosti Centrum hypotečního poradenství, s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/986r7m/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
The impact of cybercrimes in the banking sector and the effects on the customer
Naledi Belita Daka -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova