Konkurencieschopnosť značky kávy Idylika na slovenskom trhu – Martin Egri
Martin Egri
Bakalářská práce
Konkurencieschopnosť značky kávy Idylika na slovenskom trhu
Konkurenceschopnost značky kávy Idylika na slovenském trhu
Anotace:
Práce se zabývá hodnocením konkurenceschopnosti značky kávy Idylika na slovenském trhu a návrhem kroků ke zlepšení její pozice na trhu. První kapitola je věnována hledání teoretických východisek jak lze chápat a hodnotit konkurenceschopnost a to na základě různých úhlů pohledů, ze kterých lze na podnik nahlížet; a je v ní představena společnost Idylika s.r.o., která pod značkou Idylika uvádí na trh …víceAbstract:
This work focuses on evaluating the competitiveness of the Idylika coffee brand in the Slovak market and proposing steps to improve its market position. The first chapter is dedicated to exploring theoretical foundations for understanding and evaluating competitiveness from various perspectives that can be applied to the enterprise. It introduces the company Idylika s.r.o., which introduces its products …víceAbstract:
Práca sa zaoberá hodnotením konkurencieschopnosti značky kávy Idylika na slovenskom trhu a návrhom krokov k zlepšeniu jej pozície na trhu. Prvá kapitola je venovaná hľadaniu teoretických východísk ako možno chápať a hodnotiť konkurencieschopnosť a to na základe rôznych uhlov pohľadov, z ktorých možno na podnik nahliadať; a je v nej predstavená spoločnosť Idylika s.r.o., ktorá pod značkou Idylika uvádza …víceKlíčová slova
consumer decision-making process konkurenceschopnost konkurenční analýza pražírna kávy finanční analýza Idylika slovenský trh
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92034
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: Hana Machková
- Oponent: Ludmila Štěrbová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92034
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Ekaterina Lebedeva -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Iana Nabokikh -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger