Podpůrná opatření u žáků se specifickými poruchami učení – Bc. Tereza PHILIPPOVÁ
Bc. Tereza PHILIPPOVÁ
Master's thesis
Podpůrná opatření u žáků se specifickými poruchami učení
Support measures for pupils with specific learning disabilities
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá podpůrnými opatřeními pro žáky se specifickými poruchami učení. Cílem práce bylo zkoumat, jakým způsobem poradenští pracovníci doporučují podpůrná opatření pro žáky se specifickými poruchami učení v pedagogicko-psychologických poradnách Prahy a Olomouckého kraje. Teoretická část je věnována vymezení problematiky specifických poruch učení, jejich vzdělávání a podpůrným opatřením …viacAbstract:
The thesis deals with support measures for students with learning disabilities. The aim of the this paper was to examine how counselors recommend support measures for this pupils in pedagogical - psychological counseling centers in Prague and the Olomouc region. The theoretical part is focuses on the definition of learning disabilities, their education and support measures. The practical then presents …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Pavlína Baslerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PHILIPPOVÁ, Tereza. Podpůrná opatření u žáků se specifickými poruchami učení. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Special Education - counseling
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Názov
Vložil
Vložené
Práva