Čtenářská gramotnost z pohledu učitele základní školy – Bc. Kateřina VALENTOVÁ
Bc. Kateřina VALENTOVÁ
Master's thesis
Čtenářská gramotnost z pohledu učitele základní školy
Reading Literacy from a Perspective of an Elementary School Teacher
Anotácia:
Diplomová práce je rozdělena na dvě hlavní části. Teoretickou část tvoří první čtyři kapitoly. První kapitola se věnuje obecné charakteristice gramotnosti, funkční gramotnosti a jejímu dělení. Druhá kapitola je zaměřena na čtenářskou gramotnost, její jednotlivé roviny, faktory ovlivňující čtenářskou gramotnost, čtenářské strategie, didaktický pohled na problematiku a kurikulární dokumenty z pohledu …viacAbstract:
This thesis consists of two parts. Theoretical part forms four chapters. First chapter is focused on general characterization of literacy, function literacy and its division. Second part of theoretical section sumarized reading literacy and its individual levels, factors which influence reading literacy, reading strategies, didactic point of view and reading literacy curricular documents. Third part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Bc. Martina Rozsypalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VALENTOVÁ, Kateřina. Čtenářská gramotnost z pohledu učitele základní školy. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Lower Secondary Schools / 2k-cj-ov-12
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti v rámci literární výchovy v období počáteční čtenářské gramotnosti
Vendulka Kuklová -
Vytváření příležitostí k rozvíjení čtenářské gramotnosti ve 2. vzdělávacím období s využitím regionálních textů
Markéta Vorlická -
Přístupy k rozvíjení čtenářské gramotnosti v knihovnách se zaměřením na individuální vývoj dítěte
Pavla Rimešová -
Práce s příběhem a rozvíjení čtenářské gramotnosti na druhém stupni ZŠ
Dagmar Sedláková -
Rozvíjení čtenářské gramotnosti u dětí předškolního věku
Věra Purkrtová -
Doporučení pro rozvíjení čtenářské gramotnosti
Ilona Novotná -
Čtenářské strategie a práce s textem jako základ pro rozvoj emocionální inteligence dětí
Barbora Šorsáková -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová