Simona Horáčková

Master's thesis

Návrh strategie inbound marketingu pro start-up Stips.cz

Creating inbound marketing strategy for start-up Stips.cz
Abstract:
Diplomová práce má za cíl analyzovat současné využití marketingových nástrojů a na základě interpretovaných výsledků z dílčích analýz navrhnout inbound marketingovou strategii pro e-shop Stips.cz, který prodává zážitky online. Teoretická část vysvětluje pojem inbound marketing, určená pravidla a jednotlivé fáze inbound marketingové metodiky. Další část práce se zaměřuje na výčet inbound nástrojů a …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze and create an inbound marketing strategy for e-shop Stips.cz, which sells experience gifts. The theoretical part includes describing what inbound marketing is and the phases and rules of inbound marketing. In another part many tools of inbound marketing are covered. In the practical part a detailed analysis of visits to the website, competitors, SEO factors …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 12. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2017
  • Supervisor: Blanka Habrmanová
  • Reader: Jan Mareš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70506

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management