Návrh strategie inbound marketingu pro start-up Stips.cz – Simona Horáčková
Simona Horáčková
Master's thesis
Návrh strategie inbound marketingu pro start-up Stips.cz
Creating inbound marketing strategy for start-up Stips.cz
Abstract:
Diplomová práce má za cíl analyzovat současné využití marketingových nástrojů a na základě interpretovaných výsledků z dílčích analýz navrhnout inbound marketingovou strategii pro e-shop Stips.cz, který prodává zážitky online. Teoretická část vysvětluje pojem inbound marketing, určená pravidla a jednotlivé fáze inbound marketingové metodiky. Další část práce se zaměřuje na výčet inbound nástrojů a …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze and create an inbound marketing strategy for e-shop Stips.cz, which sells experience gifts. The theoretical part includes describing what inbound marketing is and the phases and rules of inbound marketing. In another part many tools of inbound marketing are covered. In the practical part a detailed analysis of visits to the website, competitors, SEO factors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 12. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70506
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Blanka Habrmanová
- Reader: Jan Mareš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70506
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Online marketing v kosmetickém průmyslu
Lucie Plecháčová -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Online marketing a jeho využití pro vybraný e-shop
Markéta Šťastná -
Online marketing ve vybrané společnosti
Petra VRTALOVÁ -
Platformy pro nízkonákladové online podnikání
Robert Čapek -
Online podnikání - možnosti vydělávání peněz v dnešní online době
Daniel Prouza -
Online marketing ve vybraném e-shopu v době pandemie
Štěpán PROKEŠ -
How to build up an excellent start-up
Alevtina Kargina