Návrh strategie inbound marketingu pro start-up Stips.cz – Simona Horáčková
Simona Horáčková
Master's thesis
Návrh strategie inbound marketingu pro start-up Stips.cz
Creating inbound marketing strategy for start-up Stips.cz
Anotácia:
Diplomová práce má za cíl analyzovat současné využití marketingových nástrojů a na základě interpretovaných výsledků z dílčích analýz navrhnout inbound marketingovou strategii pro e-shop Stips.cz, který prodává zážitky online. Teoretická část vysvětluje pojem inbound marketing, určená pravidla a jednotlivé fáze inbound marketingové metodiky. Další část práce se zaměřuje na výčet inbound nástrojů a …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze and create an inbound marketing strategy for e-shop Stips.cz, which sells experience gifts. The theoretical part includes describing what inbound marketing is and the phases and rules of inbound marketing. In another part many tools of inbound marketing are covered. In the practical part a detailed analysis of visits to the website, competitors, SEO factors …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70506
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedúci: Blanka Habrmanová
- Oponent: Jan Mareš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70506
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing v kosmetickém průmyslu
Lucie Plecháčová -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Online marketing a jeho využití pro vybraný e-shop
Markéta Šťastná -
Online marketing ve vybrané společnosti
Petra VRTALOVÁ -
Platformy pro nízkonákladové online podnikání
Robert Čapek -
Online podnikání - možnosti vydělávání peněz v dnešní online době
Daniel Prouza -
Online marketing ve vybraném e-shopu v době pandemie
Štěpán PROKEŠ -
How to build up an excellent start-up
Alevtina Kargina