Potravinářský obal jako nástroj marketingové komunikace – Bc. Nikola Mišjaková
Bc. Nikola Mišjaková
Bachelor's thesis
Potravinářský obal jako nástroj marketingové komunikace
Food wrapping as instrument of marketing communication
Abstract:
Potraviny potřebujeme pro svůj život. Podle hygienických norem, kterými se výrobci potravin řídí, je nutné aby většina takových potravin měla svůj obal. Tím nastává konkurenční boj mezi výrobci a tím také nastává čas na to pozorovat jak na nás tyto obaly působí. Každý výrobce využívá při tvorbě obalu základů psychologie a sociologie. Snaží se zalíbit právě té dané cílové skupině. Předkládám výzkum …moreAbstract:
We need for our live foodstuff. According to hygienic norm, every one piece of foodstuff must be in some case. In this time is start of competition fight for customer and in same moment is start of observation incidence of wrapping. Every one producer derive benefit from basic psychology and sociology. They want be the top producer for their objective group. I set up research which has show the incidence …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rhv93/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Customers' view on convenience products packet design.
Mohammad Mahin Intasher Chowdhury