Julija Pešlová
Bakalářská práce
Determinants of Online Shopping
Abstract:
The aim of the thesis is to analyze consumption and consumer behavior in the Czech Republic in years 2015 – 2022. The theoretical part explains definitions of consumption and consumer behavior, factors influencing consumer behavior, determinants of online shopping. It is important to approach each person individually as they come from different background and different things influence their behavior …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Lenka Rumánková, Ph.D.
- Oponent: Michal Malý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující spokojenost zákazníků při on-line nákupu kosmetických výrobků ve Vietnamu
Thuan Nguyen Thi Nhu -
Analysis of Consumers and Consumers’ Behaviour - Case Study of Fast Food
Elvira Sharafutdinova -
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
Yekaterina Kalymbekova -
The Influence of Innovations in Brewing on Beer Consumers' Preferences
Anastasia Boldyreva -
Consumers' Attitudes towards Culinary Events in the Czech Republic
Eliška Beránková -
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Social Class and Consumer Preferences: Case Study of Czech Consumers
Daana Tumanova
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
3. 12. 2023
Mach, J.
3. 12. 2023