Denisa Gabrielová

Master's thesis

Současné trendy v marketingové komunikaci

Current Trends in Marketing Communication
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá současnými trendy v marketingové komunikaci. První část obsahuje seznámení s úvodními pojmy spojené s řešenou problematikou a představení moderních trendů v marketingové komunikaci. Druhá část obsahuje seznámení s vybranou společností, její marketingovou komunikací a realizaci dotazníkového šetření spotřebitelů. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci nejmenované …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with the current trends in marketing communication. The first part contains an introduction to the introductory concepts associated with the problem and a presentation of modern trends in marketing communication. The second part contains an introduction to the selected company, its marketing communication and the implementation of a consumer questionnaire survey. The aim of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Pavla Jindrová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Gabrielová, Denisa. Současné trendy v marketingové komunikaci. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economy and Management