Jan Bauer
Bakalářská práce
Propagační mix
Promotion mix
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem reklamy. V teoretické části je charakterizován pojem marketing, jednotlivé složky marketingového mixu, propagační mix a bližší pozornost je pak věnována reklamě. Zejména tvorbě a realizaci reklamní kampaně, psychologii reklamy a jejího působení pomocí motivů, či metodám hodnocení reklamy. Praktická část je věnovaná třem televizním spotům od společností GE Money Bank …víceAbstract:
The thesis is focused on the advertising. The theoretical part explains the terms like marketing, components of marketing mix, promotional mix and special attention is paid to advertising. Especially to the process of creating advertising campaign, psychology of the advertising, influence on consumers by different appeal, and evaluation methods of advertising. The practical part is focused on three …víceKlíčová slova
Marketing propagace reklama reklamní kampaň reklamní motiv spot média reklamní sdělení dotazník
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
- Oponent: Jan Král, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Ruské reklamní slogany ve sféře finančních služeb
Kateřina Chytková -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu)
Denisa Hustolesová -
Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání
Kateřina Havlíčková -
Reklama 2.0 aneb reklamní sdělení ve věku nových médií
Vendula Pudelková -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Viktoriia Radionova -
Osobnosti soudobé české audiovizuální reklamní tvorby
Aneta Průšková -
Význam audiovizuálního sdělení v reklamní tvorbě
Adam Zaňka
Název
Vložil
Vloženo
Práva