Jan Bauer
Bachelor's thesis
Propagační mix
Promotion mix
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tématem reklamy. V teoretické části je charakterizován pojem marketing, jednotlivé složky marketingového mixu, propagační mix a bližší pozornost je pak věnována reklamě. Zejména tvorbě a realizaci reklamní kampaně, psychologii reklamy a jejího působení pomocí motivů, či metodám hodnocení reklamy. Praktická část je věnovaná třem televizním spotům od společností GE Money Bank …viacAbstract:
The thesis is focused on the advertising. The theoretical part explains the terms like marketing, components of marketing mix, promotional mix and special attention is paid to advertising. Especially to the process of creating advertising campaign, psychology of the advertising, influence on consumers by different appeal, and evaluation methods of advertising. The practical part is focused on three …viacKľúčové slová
Marketing propagace reklama reklamní kampaň reklamní motiv spot média reklamní sdělení dotazník
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
- Oponent: Jan Král, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Ruské reklamní slogany ve sféře finančních služeb
Kateřina Chytková -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu)
Denisa Hustolesová -
Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání
Kateřina Havlíčková -
Reklama 2.0 aneb reklamní sdělení ve věku nových médií
Vendula Pudelková -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Viktoriia Radionova -
Osobnosti soudobé české audiovizuální reklamní tvorby
Aneta Průšková -
Význam audiovizuálního sdělení v reklamní tvorbě
Adam Zaňka
Názov
Vložil
Vložené
Práva