Bc. Vendula Nováková

Master's thesis

Marketing obce Sviadnov

Marketing of the village Sviadnov
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnocení aktuálních marketingových aktivit obce Sviadnov. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se věnuje problematice marketingu měst a obcí, marketingovému mixu obce a teoretickými východisky výzkumu. Praktická část prezentuje obec Sviadnov a analyzuje její marketingové aktivity. Jedna z praktických kapitol zkoumá výsledky marketingového …more
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate current marketing activities of the village Sviadnov. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The Theoretical part tackles the problematics of marketing of the cities and villages, a marketing mix of the villages and a theoretical background of the research. The Practical part is presenting the village Sviadnov and analysing its marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management