Bc. Vendula Nováková

Diplomová práce

Marketing obce Sviadnov

Marketing of the village Sviadnov
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení aktuálních marketingových aktivit obce Sviadnov. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se věnuje problematice marketingu měst a obcí, marketingovému mixu obce a teoretickými východisky výzkumu. Praktická část prezentuje obec Sviadnov a analyzuje její marketingové aktivity. Jedna z praktických kapitol zkoumá výsledky marketingového …více
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate current marketing activities of the village Sviadnov. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The Theoretical part tackles the problematics of marketing of the cities and villages, a marketing mix of the villages and a theoretical background of the research. The Practical part is presenting the village Sviadnov and analysing its marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/y01mp/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management