Projekt marketingové komunikace společnosti Mlékárna Valašské Meziříčí, spol. s r. o. – Bc. Veronika Bolfová
Bc. Veronika Bolfová
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace společnosti Mlékárna Valašské Meziříčí, spol. s r. o.
Marketing Communication Project in Mlékárna Valašské Meziříčí, spol. s r. o.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti Mlékárna Valašské Meziříčí, spol. s r. o. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci, jednotlivé složky marketingového mixu a plán marketingové komunikace. Následuje analytická část, která využitím konkrétních metod situační analýzy přináší studii vnitřního a vnějšího prostředí …víceAbstract:
This diploma thesis deals with marketing communication of company Mlékárny Valašské Meziříčí, spol. s r. o. The thesis is divided into three parts. The theoretical part characterises the marketing communication, the apportionable parts of marketing communication mix and the plan of marketing communication. Referring to the analytical part, it copes with a study of company´s internal and external areas …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOLFOVÁ, Veronika. \textit{Projekt marketingové komunikace společnosti Mlékárna Valašské Meziříčí, spol. s r. o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/994meo/.
Jak správně citovat práci
Bolfová, Veronika. Projekt marketingové komunikace společnosti Mlékárna Valašské Meziříčí, spol. s r. o.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace rodinného podniku
Lucie SUKOVÁ -
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Kristýna Hájková -
Komparace marketingové komunikace jednotlivých národních parků České republiky
Vendula Větrovcová -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Semen Davydov -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Nikola Kubátová -
Projekt marketingové komunikace nového výrobku společnosti Martenz
Ondřej Jurášek