Návrh marketingové kampaně pro svatební a eventovou agenturu – Bc. Kateřina Kurková
Bc. Kateřina Kurková
Master's thesis
Návrh marketingové kampaně pro svatební a eventovou agenturu
Marketing Campaign Proposal for a Wedding and Event Agency
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové kampaně pro svatební a eventovou agenturu. V první části budou zpracována teoretická východiska, stanoveny cíle včetně metodologie práce. V praktické části bude představena samotná agenturu, její současný marketingový mix, provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, vyhodnocení kvalitativních rozhovorů a výzkumné sondy. V projektové části bude stanoven …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the proposal of a marketing campaign for a wedding and event agency. In the first part, the theoretical background will be elaborated, goals will be set, including the methodology of the work. In the practical part, I will introduce the agency itself, its current marketing mix, perform analyzes of the internal and micro-environment and evaluation of qualitative interviews …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KURKOVÁ, Kateřina. \textit{Návrh marketingové kampaně pro svatební a eventovou agenturu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/997uyd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kurková, Kateřina. Návrh marketingové kampaně pro svatební a eventovou agenturu. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové kampaně pro svatební agenturu
Kateřina Fikrová -
Marketingová (komunikační) strategie k zavedení svatební agentury na trh
Magdalena Bartošová -
Marketingová (komunikační) strategie pro Svatební salon Adeleine
Iva Kašíková -
Marketingový mix cestovní agentury INTACT
Diana Rosová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Lucie Langerová -
Marketingový mix CA Vysočina Tour
Martin Vojta