Bc. Kateřina Kurková

Master's thesis

Návrh marketingové kampaně pro svatební a eventovou agenturu

Marketing Campaign Proposal for a Wedding and Event Agency
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové kampaně pro svatební a eventovou agenturu. V první části budou zpracována teoretická východiska, stanoveny cíle včetně metodologie práce. V praktické části bude představena samotná agenturu, její současný marketingový mix, provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, vyhodnocení kvalitativních rozhovorů a výzkumné sondy. V projektové části bude stanoven …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the proposal of a marketing campaign for a wedding and event agency. In the first part, the theoretical background will be elaborated, goals will be set, including the methodology of the work. In the practical part, I will introduce the agency itself, its current marketing mix, perform analyzes of the internal and micro-environment and evaluation of qualitative interviews …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kurková, Kateřina. Návrh marketingové kampaně pro svatební a eventovou agenturu. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications