Návrh marketingovej stratégie pre službu „Virtuální klinika“ – Juraj Mušinka
Juraj Mušinka
Diplomová práce
Návrh marketingovej stratégie pre službu „Virtuální klinika“
Návrh marketingové strategie pro službu "Virtuální klinika"
Anotace:
Tato diplomová práce popisuje různé postoje marketingových teoretiků a specialistů v rámci problematiky růstu značky, zavedení produktu na trh, či efektivní marketingové komunikace. Cílem této práce bylo uvést čtenáře do tématiky marketingové strategie a poukázat na rozdíly mezi teoriemi různých relevantních autorů. Teoretické poznatky byly následně využity při návrhu strategie konkrétní služby Virtuální …víceAbstract:
This diploma thesis describes various attitudes of marketing theorists and specialists in the field of brand growth, product introduction or effective marketing communication. The aim of this work was to introduce the reader to the topic of marketing strategy and to point out the differences between the theories of various relevant authors. Theoretical knowledge was then used in designing the strategy …víceAbstract:
Táto diplomová práca popisuje rôzne postoje marketingových teoretikov a špecialistov v rámci problematiky rastu značky, zavedenia produktu na trh, či efektívnej marketingovej komunikácie. Cieľom tejto práce bolo uviesť čitateľa do tematiky marketingovej stratégie a poukázať na rozdiely medzi teóriami rôznych relevantných autorov. Teoretické poznatky boli následne využité pri návrhu stratégie konkrétnej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83710
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Ondřej Šrámek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83710
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková -
Marketingová stratégia naväčších lyžiarských stredísk skupiny Tatry Mountain Resorts
Tomáš Kovačovič