Juraj Mušinka

Diplomová práce

Návrh marketingovej stratégie pre službu „Virtuální klinika“

Návrh marketingové strategie pro službu "Virtuální klinika"
Anotace:
Tato diplomová práce popisuje různé postoje marketingových teoretiků a specialistů v rámci problematiky růstu značky, zavedení produktu na trh, či efektivní marketingové komunikace. Cílem této práce bylo uvést čtenáře do tématiky marketingové strategie a poukázat na rozdíly mezi teoriemi různých relevantních autorů. Teoretické poznatky byly následně využity při návrhu strategie konkrétní služby Virtuální …více
Abstract:
This diploma thesis describes various attitudes of marketing theorists and specialists in the field of brand growth, product introduction or effective marketing communication. The aim of this work was to introduce the reader to the topic of marketing strategy and to point out the differences between the theories of various relevant authors. Theoretical knowledge was then used in designing the strategy …více
Abstract:
Táto diplomová práca popisuje rôzne postoje marketingových teoretikov a špecialistov v rámci problematiky rastu značky, zavedenia produktu na trh, či efektívnej marketingovej komunikácie. Cieľom tejto práce bolo uviesť čitateľa do tematiky marketingovej stratégie a poukázať na rozdiely medzi teóriami rôznych relevantných autorov. Teoretické poznatky boli následne využité pri návrhu stratégie konkrétnej …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Ondřej Šrámek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83710