Marketing neziskové organizace (případová studie) – Bc. Tereza Šebestová, DiS.
Bc. Tereza Šebestová, DiS.
Master's thesis
Marketing neziskové organizace (případová studie)
Marketing of nonprofit organization (case study)
Abstract:
Anotace Diplomová práce se zaměřuje na téma „Marketing neziskové organizace“. Na základě případové studie programu Minimalizace šikany vyslovím doporučení, která by mělo občanské sdružení AISIS udělat, aby se program lépe uplatnil na trhu. Nejprve se věnuji problematice neziskových organizací a následně marketingu v jejich životě. Nedílnou součástí práce je marketingový mix a SWOT analýza programu …moreAbstract:
Anotace Diplomová práce se zaměřuje na téma „Marketing neziskové organizace“. Na základě případové studie programu Minimalizace šikany vyslovím doporučení, která by mělo občanské sdružení AISIS udělat, aby se program lépe uplatnil na trhu. Nejprve se věnuji problematice neziskových organizací a následně marketingu v jejich životě. Nedílnou součástí práce je marketingový mix a SWOT analýza programu …moreKeywords
Klíčová slova Nezisková organizace fundraising marketing neziskové organizace marketing služeb SWOT analýza marketingový mix neziskové organizace. Keywords Non-profit organization marketing for non-profit organization services marketing SWOT Analysis marketing mix for non-profit organization.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/lt0c4/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. Jana Adamcová
- Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Marketingový mix vybrané střední odborné školy
Jaroslav Špička -
Marketingový mix neziskové organizace Ponton
Ilona PŘIBÁŇOVÁ -
Marketingový mix Podkrušnohorského technického muzea
Monika Chloubová -
MARKETINGOVÝ A KOMUNKAČNÍ MIX VYBRANÉ KULTURNÍ UDÁLOSTI
Eliška Zukalová -
Marketingový mix ALCEDA - středisko volného času Vsetín
Gabriela ZÁHOROVSKÁ -
Marketingový mix hradu Lukova
Petra Bystroňová -
Optimalizace on-line nástrojů marketingové mixu pro neziskovou akci Vyšehradský Voříšek
Mikolášková Mikolášková