Bc. Tereza Šebestová, DiS.

Master's thesis

Marketing neziskové organizace (případová studie)

Marketing of nonprofit organization (case study)
Abstract:
Anotace Diplomová práce se zaměřuje na téma „Marketing neziskové organizace“. Na základě případové studie programu Minimalizace šikany vyslovím doporučení, která by mělo občanské sdružení AISIS udělat, aby se program lépe uplatnil na trhu. Nejprve se věnuji problematice neziskových organizací a následně marketingu v jejich životě. Nedílnou součástí práce je marketingový mix a SWOT analýza programu …more
Abstract:
Anotace Diplomová práce se zaměřuje na téma „Marketing neziskové organizace“. Na základě případové studie programu Minimalizace šikany vyslovím doporučení, která by mělo občanské sdružení AISIS udělat, aby se program lépe uplatnil na trhu. Nejprve se věnuji problematice neziskových organizací a následně marketingu v jejich životě. Nedílnou součástí práce je marketingový mix a SWOT analýza programu …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2013
  • Supervisor: Mgr. Jana Adamcová
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication