Cesty vstupu malých a středních firem na trh EU – Ing. David Vacl, DiS.
Ing. David Vacl, DiS.
Bachelor's thesis
Cesty vstupu malých a středních firem na trh EU
Small and medium enterprises admissions into the EU market
Abstract:
Bakalářská práce stručně charakterizuje mechanismus fungování evropského trhu, dále zkoumá také možnosti a firemní strategie vedoucí k úspěšné expanzi na něj. Cílem bakalářské práce je vyhodnocení připravenosti firmy, kterou jsem si zvolil, pro vstup na trh EU a také volba její optimální strategie pro úspěšnou expanzi.Abstract:
Bachelor thesis briefly describe the way the EU works, and also the option and corporate strategies leading to a successful expansion within the market. The aim of the thesis is to assess the degree of readiness of the company chosen for this analysis to enter the EU market, as well as to chose the optimal strategy for its successful expansion.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2010
Identifier:
https://is.sting.cz/th/oqk34/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Josef Maixner
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Vztah mezi úrovní kognitivních funkcí a motorické docility u vybrané skupiny žáků 2. stupně základní školy
Josef ZDENĚK -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Metody vstupu východního podniku na evropský trh
Mariya Kuzmenko -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Problematika expanze na zahraniční trhy na příkladu firmy HoppyGo, s.r.o.
Magdaléna Fejfarová -
Možnosti vstupu finské firmy na český trh
Klára Zieglerová -
Metody vstupu vybraného podniku na zahraniční trhy
Pavla Tylová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska