Realizace badatelsky orientované výuky v přírodovědě v 5. ročníku ZŠ – Jana KVAPILOVÁ
Jana KVAPILOVÁ
Master's thesis
Realizace badatelsky orientované výuky v přírodovědě v 5. ročníku ZŠ
Implementation of Inquiry based science education in science class in the 5th grade
Abstract:
Teoretická část diplomové práce se orientuje na vymezení pojmu badatelsky orientovaná výuka v kontextu RVP ZV a hlouběji také objasňuje role žáka a učitele v BOV. Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit návrhy realizace badatelsky orientované výuky v přírodovědě v 5. ročníku ZŠ, ověřit pomocí kvalitativního šetření funkčnost a účinnost materiálů ve strukturovaném rozhovoru s vybranými učiteli 1. …moreAbstract:
The diploma thesis considers the use of Inquiry based science education in the 5th grade science class. The theoretical part defines Inquiry based science education, as well as the role of the teacher and the pupil in IBSE. The main aim of the thesis is to create a collection of manuals, which teachers can use when they implement IBSE. The empirical part consists of two main areas. The first one focuses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Marcela Otavová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KVAPILOVÁ, Jana. Realizace badatelsky orientované výuky v přírodovědě v 5. ročníku ZŠ. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Theses on a related topic
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights