Vliv nákupního prostředí v prodejnách second hand na rozhodování spotřebitele – Bc. Petra Krulová
Bc. Petra Krulová
Master's thesis
Vliv nákupního prostředí v prodejnách second hand na rozhodování spotřebitele
The Influence of the Shopping Environment on the Consumer Decision in the Second Hand Shops
Abstract:
Diplomová práce se zabývá identifikací významných faktorů nákupního prostředí, které ovlivňují spotřebitele při jeho rozhodování o nákupu. V teoretické části je rozebrána související literatura především týkající se maloobchodu, merchandisingu a nákupního prostředí. Pro získání dat byla provedena orientační analýza odvětví v České republice, mystery shopping ve vybraných prodejnách a bylo provedeno …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the identification of the important factors of the shopping environment that influence the consumers during their purchase. In the theoretical part, literature in relation with the retail, merchandising and shop-ping environment is discussed. To obtain the data, an industry analysis in the Czech Republic and a mystery shopping in the selected second hand shops were executed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRULOVÁ, Petra. \textit{Vliv nákupního prostředí v~prodejnách second hand na rozhodování spotřebitele}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/9aneww/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Quantitative Probe of the Use of L1 in Lessons of L2 at a Particular Secondary School
Jiřina Onderková -
Dotazníkové šetření stavu testovacích praktik v České republice
Pavlína Kalousová -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
Shubham Prakash -
Drivers of Consumer Behaviour of Apple and Samsung Users in Uzbekistan
Sitora Salieva
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights