Ladislav Sutnar a jeho reklamní tvorba – Bc. Ekaterina Kabanova
Bc. Ekaterina Kabanova
Bakalářská práce
Ladislav Sutnar a jeho reklamní tvorba
Ladislav Sutnar and His Advertising Creation
Anotace:
Tématem předkládané bakalářské práce je osobnost česko-amerického designera Ladislava Sutnara a jeho díla v oblasti reklamy. Práce se zabývá hodnocením jeho činností a také se zamýšlí nad přínosem Ladislava Sutnara pro současnost. Práce je rozložena na čtyři hlavní kapitoly. První kapitola se zaměřuje na prostudování role grafického designu v marketingu. Druhá kapitola představuje biografii Ladislava …víceAbstract:
The topic of this thesis is the Czech – American designer Ladislav Sutnar and his body of work in advertising. The paper evaluates his activities and also considers the Sutnar’s contribution for the present. The thesis extends over 4 their chapters. The first describes and attempts to study the role of graphic design in marketing. The second presents Ladislav Sutnar‘s body of work and connect it to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fcg85/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Empowering Cancer Patients through Personalized Information: User-Centered Design of an E-Health System
Marko Řeháček -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Anna Martynushkina -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková