Bc. Veronika Polláková

Bachelor's thesis

Produkt jako zdroj konkurenční výhody

Product as a source of competitive advantage
Abstract:
This bachelor thesis presents a product - a traditional Slovak restaurant in the Czech Republic. The content of the first chapter is focused on a more detailed description and importance of the product within the marketing mix and its further division. Furthermore, a summary of information related to the customer and his relationship, needs and expectations to the product. Following the basic knowledge …viac
Abstract:
Táto bakalárska práca prezentuje produkt- slovenskú tradičnú reštauráciu v Českej republike. Obsah prvej kapitoly je zameraný na detailnejší popis a dôležitosť produktu v rámci marketingového mixu a jeho ďalšie rozdelenie. Ďalej súhrn informácií vzťahujúci sa k zákazníkovi a jeho vzťahu, potrebám a očakávaniam k produktu. Nasledujú základné poznatky konkurencie, konkurenčnej výhody produktu a popis …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
  • Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní