Prezentace a fundraising neziskových organizací – Bc. Kateřina Burešová
Bc. Kateřina Burešová
Diplomová práce
Prezentace a fundraising neziskových organizací
Presentation and fundraising of non-profit organizations
Anotace:
Tématem diplomové práce je prezentace a získávání zdrojů neziskových organizací. Cílem je zjistit, jak mohou neziskové organizace získávat prostředky pomocí vhodné formy propagace. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V první části jsou vymezeny pojmy týkající se neziskového sektoru, public relations, popsány formy prezentace i možnosti získávání prostředků. Praktická část popisuje …víceAbstract:
The thesis theme is presentation and extraction of resources by non-profit organizations. The aim is to see how non-profit organizations can raise funds through an appropriate form of promotion. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The first part defines the concepts relating to the non-profit sector, public relations, describing both the forms of presentation and the possibilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Eva Kadlecová -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová
Název
Vložil
Vloženo
Práva