Adéla Rieszová

Bakalářská práce

Řízení kvality služeb v gastronomii

Quality Management Services in Gastronomy
Anotace:
Bakalářská práce byla aplikována na podnik Pension – Restaurant Lovas & Lovas, který se nachází v Poděbradech. Cílem bakalářské práce je posoudit rozsah a úroveň kvality poskytovaných služeb v podniku a zhodnotit řízení kvality služeb. Dále vyhodnotit spokojenost zákazníků s kvalitou poskytovaných služeb a při zjištění záporného hodnocení, navrhnout možnosti správných kroků ke zlepšení. Práce se …více
Abstract:
The thesis was applied to a business called 'Pension – Restaurant Lovas & Lovas' located in Poděbrady. The primary aim of the thesis is to review the scope and level of quality of services provided by the establishment, assess the quality management within, evaluate the customer satisfaction with the quality of services and provide recommendations for improvements in cases of negative rating. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/lelza/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Blanka Zimáková
  • Oponent: Ing. Dominika Kečkešová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze