Adéla Rieszová

Bachelor's thesis

Řízení kvality služeb v gastronomii

Quality Management Services in Gastronomy
Abstract:
Bakalářská práce byla aplikována na podnik Pension – Restaurant Lovas & Lovas, který se nachází v Poděbradech. Cílem bakalářské práce je posoudit rozsah a úroveň kvality poskytovaných služeb v podniku a zhodnotit řízení kvality služeb. Dále vyhodnotit spokojenost zákazníků s kvalitou poskytovaných služeb a při zjištění záporného hodnocení, navrhnout možnosti správných kroků ke zlepšení. Práce se …more
Abstract:
The thesis was applied to a business called 'Pension – Restaurant Lovas & Lovas' located in Poděbrady. The primary aim of the thesis is to review the scope and level of quality of services provided by the establishment, assess the quality management within, evaluate the customer satisfaction with the quality of services and provide recommendations for improvements in cases of negative rating. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Blanka Zimáková
  • Reader: Ing. Dominika Kečkešová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze