Problematika čtení v mateřském a cizím jazyce – Bc. Beata KUBEŠOVÁ
Bc. Beata KUBEŠOVÁ
Diplomová práce
Problematika čtení v mateřském a cizím jazyce
The Issue of Reading in Mother Tongue and Foreign Language
Abstract:
This thesis deals with the issue of reading in the mother tongue and foreign language, with the mother tongue being Czech and foreign language English. The thesis explains the notions of reading and reading literacy and then it focuses on the curricular documents in the Czech Republic and methods that are used for teaching reading in Czech as the mother tongue. It mentions reading as one of the four …víceAbstract:
Tato práce se zabývá problematikou čtení v mateřském (čj) a cizím jazyce (aj). Nejprve práce vysvětluje pojmy čtení a čtenářská gramotnost. Poté se zabývá kurikulárními dokumenty v České republice a metodami čtení, které se používají při výuce čtení českého jazyka jako jazyka mateřského. Práce pokračuje popisem čtení jako jednu ze čtyř jazykových dovedností. Dále ze zabývá rozdíly ve čtení mezi češtinou …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Eva Skopečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBEŠOVÁ, Beata. Problematika čtení v mateřském a cizím jazyce. Plzeň, 2023. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy a Učitelství německého jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou
Petra ANDĚLOVÁ -
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Tereza Pavlíková -
Analyticko-syntetická metoda výuky počátečního čtení v soudobé škole a její proměna
Eva PAULEROVÁ -
Výhody a nevýhody genetické a analyticko-syntetické metody čtení u dětí se specifickými poruchami učení
Soňa ČEPLOVÁ -
Komparace analyticko-syntetické a genetické metody ve výuce na 1. stupni ZŠ
Hana CHLUMSKÁ -
Specifika genetické metody čtení ve srovnání s analyticko syntetickou metodou
Milena NOVOTNÁ -
Jazykové vzdělávání dospělých pomocí Callanovy metody (anglický jazyk)
Terezie FLÍDROVÁ -
Metoda CLIL: Anglický jazyk v zeměpise na 2. stupni ZŠ
Diana PIECYK