Minh Tú Lai
Diplomová práce
Strategie firmy Škoda v Číně
Strategy of Škoda in China
Anotace:
Cílem práce je vymezit silné a slabé stránky značky Škoda a současnou marketingovou strategii společnosti na čínském trhu. Z toho popsat a zanalyzovat, co stojí za jejím současným úspěchem na tamním trhu a jaké faktory by mohly zapříčinit její budoucí úspěch či případný neúspěch v Číně.Abstract:
The aim of this diploma thesis is to determine the strengths and weaknesses of the Škoda brand and current company marketing strategy in the Chinese market. Leading to description and analysis of what is behind the recent success on the Chinese market and what factors could cause its future further triumph or possible breakdown in China.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39340
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2014
- Vedoucí: Zuzana Stuchlíková
- Oponent: Stanislav Šaroch
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39340
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv importu asijských automobilů na evropský automobilový trh
Matěj Hlaváč -
Trh s osobními automobily ve vybraném regionu
Jan NOVÁK -
Growth strategies for Czech car dealerships facing market disruptions: case study of Autosalon Klokočka
Anna Maslikova -
Marketingová komunikace společnosti Sven Car s.r.o.
Lukáš Šrom -
Dopady finanční krize na celosvětový trh s automobily
Vít PETŘÍK -
The Electromobility in the Car industry: Market breakdown and Impacts
Matěj Lang -
GDP Fluctuation and its Effects on the Automotive Industry
Giga Tatanashvili -
Vzdělaní Romové. Co hraje roli při rozhodování Romů pro studium na střední nebo vysoké škole?
Pavel Cina