Minh Tú Lai

Diplomová práce

Strategie firmy Škoda v Číně

Strategy of Škoda in China
Anotace:
Cílem práce je vymezit silné a slabé stránky značky Škoda a současnou marketingovou strategii společnosti na čínském trhu. Z toho popsat a zanalyzovat, co stojí za jejím současným úspěchem na tamním trhu a jaké faktory by mohly zapříčinit její budoucí úspěch či případný neúspěch v Číně.
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to determine the strengths and weaknesses of the Škoda brand and current company marketing strategy in the Chinese market. Leading to description and analysis of what is behind the recent success on the Chinese market and what factors could cause its future further triumph or possible breakdown in China.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 2. 2014
  • Vedoucí: Zuzana Stuchlíková
  • Oponent: Stanislav Šaroch

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39340