Mgr. Libor Šálek

Diplomová práce

Komparace vybraných výukových metodik a technik hry na snižcový pozoun dvacátého století.

Comparison of selected teaching methods and techniques to play the slide trombone of the twentieth century.
Anotace:
Úvodní část je teoretická, zabývá se metodikou výuky obecně a pedagogickými zásadami. Jsou zde popsány vybrané techniky a aktivizační metody používané ve výuce i strukturální analýza klíčových kompetencí. Navazuje část práce, která již přechází na teorii výuky hry na pozoun a v úvodu popisuje stavbu nástroje, funkci jednotlivých částí a péči o nástroj. Další část je teoreticko-metodická, zabývá se …více
Abstract:
The first part of the work is theoretical dealing with general teaching methodology and pedagogical principles. There are described chosen techniques and activation methods used at teaching and there is also a structural analysis of key competencies. The second chapter of the theoretical part focuses on teaching theory of playing the trombone, including the description of the instrument, function of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 5. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Petr Novák, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Jindřiška Svobodová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta