Komparace vybraných výukových metodik a technik hry na snižcový pozoun dvacátého století. – Mgr. Libor Šálek
Mgr. Libor Šálek
Diplomová práce
Komparace vybraných výukových metodik a technik hry na snižcový pozoun dvacátého století.
Comparison of selected teaching methods and techniques to play the slide trombone of the twentieth century.
Anotace:
Úvodní část je teoretická, zabývá se metodikou výuky obecně a pedagogickými zásadami. Jsou zde popsány vybrané techniky a aktivizační metody používané ve výuce i strukturální analýza klíčových kompetencí. Navazuje část práce, která již přechází na teorii výuky hry na pozoun a v úvodu popisuje stavbu nástroje, funkci jednotlivých částí a péči o nástroj. Další část je teoreticko-metodická, zabývá se …víceAbstract:
The first part of the work is theoretical dealing with general teaching methodology and pedagogical principles. There are described chosen techniques and activation methods used at teaching and there is also a structural analysis of key competencies. The second chapter of the theoretical part focuses on teaching theory of playing the trombone, including the description of the instrument, function of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ybfb6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2017
- Vedoucí: Mgr. Petr Novák, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Jindřiška Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Implementation of Different Teaching Methods at Vocational Secondary Schools
Martin Takáč -
Komparace výukových metod českého plaveckého klubu Plaváčci a švédské plavecké školy Linnéas
Eva Kudrnová -
Komparace výukových programů alpského lyžování v České republice
David Beňačka -
Specifikace české a zahraniční metodiky ve hře na snižcový pozoun a následné ověřování v praxi.
Libor ŠÁLEK -
Practicing Dogme language teaching methodology in Conversation English Courses
Christopher Charles Coleman -
Methodology of Culture-related Topics in Secondary School Teaching
Klára Sedláčková -
Metodika výuky čtení ve třídě pro žáky s poruchami autistického spektra
Johana Schovánková -
Metodika výuky plavání v teorii a praxi
Tereza Žáková