Sociální média jako nástroj komunikace v podnikovém a akademickém prostředí – Lucie NĚMCOVÁ
Lucie NĚMCOVÁ
Bakalářská práce
Sociální média jako nástroj komunikace v podnikovém a akademickém prostředí
Social media as a communication tool in enterprise and academic environments
Anotace:
Tato práce se zabývá využitím sociálních médií v podnikovém a akademickém prostředí. První část práce je zaměřena na pojem sociální média, jeho význam a další rozdělení. V práci je uvedeno dále, jaká sociální média se nejčastěji používají v České republice, popis sociálního marketingu a využití médií v podnikové komunikaci. Práce se zabývá pěti nejpoužívanějšími sociálními médii - Facebook, Twitter …víceAbstract:
The thesis deals with the use of social media in the enterprise and academic environment. The first part of thesis focuses on the concept of social media, its importance and categorisation. It also analyses which of the social media are the most wide-spread in the Czech Republic and further elaborates on the theme of social marketing and the use of the media in the internal communication. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 8. 2015
- Vedoucí: Doc. Ing. Milan Edl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NĚMCOVÁ, Lucie. Sociální média jako nástroj komunikace v podnikovém a akademickém prostředí. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojníVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta strojníBakalářský studijní program / obor:
Strojní inženýrství / Průmyslové inženýrství a management
Práce na příbuzné téma
-
Sociální marketing
Elina Gilmiyarova -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy -
Sociální marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Bára Procházková -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Sociální reklama a sociální marketing
Oksana Mytcyk -
Sociální marketing v neziskových organizacích poskytujících služby sociální prevence v Plzeňském kraji
Vendula ČUBOVÁ -
Sociální marketing a jeho efektivnost při řešení sociálních problémů
Ludmila Crhová -
Sociální marketing
Tim Kutil