Sociální marketing a jeho efektivnost při řešení sociálních problémů – Bc. Ludmila Crhová
Bc. Ludmila Crhová
Bakalářská práce
Sociální marketing a jeho efektivnost při řešení sociálních problémů
Social marketing and its effectiveness in solving social problems
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. Zabývá se efektivností sociálního marketingu při řešení sociálních problémů. V teoretické části jsou charakterizovány základní pojmy marketingu a porovnání komerčního a sociálního marketingu, větší prostor je věnovaný výkladu pojmu sociálního problému a společenské odpovědnosti podniku. Následující kapitola se věnuje problematice …víceAbstract:
The bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical. It deals with the effectiveness of social marketing in solving social problems. The theoretical part characterizes the basic concepts of marketing and contains comparison of commercial and social marketing. In the process more attention is paid to the interpretation of social problem and social responsibility of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qf8d7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CRHOVÁ, Ludmila. \textit{Sociální marketing a jeho efektivnost při řešení sociálních problémů} [online].
Praha, 2018 [cit. 2021-01-16]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/ptse0i/>.
Bakalářská práce.
Vysoká škola finanční a správní, a.s..
Vedoucí práce prof. Ing. František Zich, DrSc..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem
Tomáš Jonke -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současnosti
Zuzana Nožičková -
Společenská odpovědnost firem, její význam v současnosti a pro budoucnost
Lucie Petružálková -
Společenská odpovědnost firem, její význam v současnosti a pro budoucnost
Daniel Vošahlík -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současnosti
Nikola Nagyová -
Společenská odpovědnost firem
Hana Pudilová -
Společenská odpovědnost firem, její význam v současnosti a pro budoucnost
Jana Rumpíková -
Společenská odpovědnost firem, její význam v současnosti a pro budoucnost
Sergei Tarabrin