Změna strategie firem: přechod od prodeje zboží k prodeji služeb v malých a středních podnicích (B2C) – Polina Sirotina
Polina Sirotina
Diplomová práce
Změna strategie firem: přechod od prodeje zboží k prodeji služeb v malých a středních podnicích (B2C)
Change in business strategy: transition from selling goods to selling services in small and medium-sized enterprises (B2C).
Anotace:
V souvislosti s rychlým rozvojem servitizace začaly firmy integrovat prvky prodeje služeb do svých obchodních modelů a nabízet tak vyšší hodnotu prostřednictvím služeb spíše než tradičními fyzickými výrobky. Diplomová práce má za cíl vymezit teoretický rámec tohoto trendu a navrhnout strategii přechodu k servitizaci pro konkrétní firmu. K dosažení tohoto cíle byly využity metody kvalitativního i kvantitativního …víceAbstract:
In the context of the rapid development of servitization, companies have begun integrating service sales elements into their business models, thereby offering higher value through services rather than traditional physical products. This thesis aims to define the theoretical framework of this trend and to design a strategy for transitioning to servitization for a specific enterprise. To achieve this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92238
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92238
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Developing an Inbound Marketing Strategy for a Small Enterprise
Andrea Melissa Mejía Rodezno -
Assesing strategy options for the small investor
Jana Zabloudilová -
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský -
Gamification for Small Business and Startup Marketing
Daniyar Nygmanov -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Chances and risks of Human Resources Management of small and medium-sized enterprises
Roxana-Anka Hinzmann -
The European Union support tools and their impact on the Small and Medium-sized Enterprises in Czech and Slovak Republic
Kristína Srdošová