Diana Loupalová

Bakalářská práce

Marketingová strategie značky Chef club na českém trhu

Marketing strategy of the brand Chef Club on the Czech market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou současné marketingové strategie značky Chef Club na českém trhu. V teoretické části práce jsou rozebrány pojmy týkající se marketingu a značky nutné k pochopení části praktické. V úvodu praktické části je představena značka Chef Club spolu s její identitou. Dále je vymezena současná marketingová situační analýza značky, prvky marketingového mixu značky a její komunikační …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on analysing the current marketing strategy of the brand Chef Club on the Czech market. The theoretical part of the thesis explains marketing terms and branding that are necessary for understanding the practical part. The initial of the practical part is introduction of brand Chef Club together with its identity. Furthermore, the current marketing situation analysis of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Libor Mašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72978

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod