Bc. Jaroslav Dvořáček

Master's thesis

Tvorba korporátní identity a image kosmetického studia ADLakus

Creating Corporate Identity and Corporate Image of ADLakus Cosmetic Studio
Abstract:
Cílem práce je popsat a objasnit význam jednotlivých pilířů korporátní identity a vytvořit na tomto teoretickém základu korporátní identitu kosmetického studia ADLakus. Dále práce mapuje a hodnotí image, který je výsledkem vzájemného souladu prvků zmíněné firemní identity.
Abstract:
The final thesis describes and explains the importance of the individual pillars of corporate identity. The aim is to create a corporate identity of ADLakus Cosmetic Studio on this theoretical foundation. The thesis also describes and evaluates the image which is the result of a consistency of the new corporate identity.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2014
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication