Tvorba korporátní identity a image kosmetického studia ADLakus – Bc. Jaroslav Dvořáček
Bc. Jaroslav Dvořáček
Master's thesis
Tvorba korporátní identity a image kosmetického studia ADLakus
Creating Corporate Identity and Corporate Image of ADLakus Cosmetic Studio
Anotácia:
Cílem práce je popsat a objasnit význam jednotlivých pilířů korporátní identity a vytvořit na tomto teoretickém základu korporátní identitu kosmetického studia ADLakus. Dále práce mapuje a hodnotí image, který je výsledkem vzájemného souladu prvků zmíněné firemní identity.Abstract:
The final thesis describes and explains the importance of the individual pillars of corporate identity. The aim is to create a corporate identity of ADLakus Cosmetic Studio on this theoretical foundation. The thesis also describes and evaluates the image which is the result of a consistency of the new corporate identity.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i6lrd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedúci: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Elektronická komunikace: Jak naučit studenty základy firemní e-mailové komunikace
Kamila Selby -
Firemní komunikace v podniku služeb
Kateřina Dvořáková -
Firemní komunikace v hotelnictví
Zuzana Zátopková -
Sociální síť Facebook jako efektivní nástroj firemní komunikace
Hana Sénášiová -
Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Petr Fridrich -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Firemní kultura a firemní komunikace
Michaela Černá -
Firemní kultura a firemní komunikace ve vybraném podniku
Stanislav Hruza