Bc. Jaroslav Dvořáček

Master's thesis

Tvorba korporátní identity a image kosmetického studia ADLakus

Creating Corporate Identity and Corporate Image of ADLakus Cosmetic Studio
Anotácia:
Cílem práce je popsat a objasnit význam jednotlivých pilířů korporátní identity a vytvořit na tomto teoretickém základu korporátní identitu kosmetického studia ADLakus. Dále práce mapuje a hodnotí image, který je výsledkem vzájemného souladu prvků zmíněné firemní identity.
Abstract:
The final thesis describes and explains the importance of the individual pillars of corporate identity. The aim is to create a corporate identity of ADLakus Cosmetic Studio on this theoretical foundation. The thesis also describes and evaluates the image which is the result of a consistency of the new corporate identity.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedúci: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication