Ing. Jindřich Kříž
Master's thesis
Marketingový mix podniku
Marketing mix of company
Abstract:
Tato práce se snaží nejprve poukázat na nepříliš úspěšnou marketingovou strategii vybrané firmy. V úvodní kapitole se budu zabývat teoretickými východisky pro stanovení marketingového mixu. Po představení podniku a charakteristice jeho stávajícího marketingového mixu, přejdeme do nejdůležitější části práce. Navrhneme nový marketingový mix, respektive se pokusíme vylepšit stávající.Abstract:
This thesis first to point out the very successful marketing strategy of the selected company. In the introductory chapter I will discuss theoretical basis for determining the marketing mix. After the performance characteristics of the company and its current marketing mix, go to the most important part. We propose a new marketing mix, or to try to improve existing one.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2013
Identifier:
https://is.sting.cz/th/bqfzx/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2013
- Supervisor: Ing. Rostislav Tesař
- Reader: Ing. Karel Suchomel
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Trendy v oblasti propagace a distribuce hudby v ČR
Matúš Mlích -
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Analýza podpory produktu a jeho distribuce pro vybranou firmu
Šárka LEBROVÁ -
Distribuce a propagace nového produktu vybrané firmy
Aneta Jirešová -
Fast Food Billboard Advertising: Discourse Analysis
Veronika Schmidtová -
Coca-Cola Advertising: Discourse Analysis
Kristýna Kvizdová -
The language of advertising: An analysis of a technology company advertisements
Lucie Fialová -
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek