Ing. Jindřich Kříž

Master's thesis

Marketingový mix podniku

Marketing mix of company
Abstract:
Tato práce se snaží nejprve poukázat na nepříliš úspěšnou marketingovou strategii vybrané firmy. V úvodní kapitole se budu zabývat teoretickými východisky pro stanovení marketingového mixu. Po představení podniku a charakteristice jeho stávajícího marketingového mixu, přejdeme do nejdůležitější části práce. Navrhneme nový marketingový mix, respektive se pokusíme vylepšit stávající.
Abstract:
This thesis first to point out the very successful marketing strategy of the selected company. In the introductory chapter I will discuss theoretical basis for determining the marketing mix. After the performance characteristics of the company and its current marketing mix, go to the most important part. We propose a new marketing mix, or to try to improve existing one.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 5. 2013
  • Supervisor: Ing. Rostislav Tesař
  • Reader: Ing. Karel Suchomel

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting