Impact of Brands on Consumer Behaviour. A cross-generation Analysis. – Michaela Lukačínová
Michaela Lukačínová
Diplomová práce
Impact of Brands on Consumer Behaviour. A cross-generation Analysis.
Dopad značek na chování spotřebitelů. Mezigenerační analýza.
Anotace:
Cílem této práce je zjistit vliv značek na chování spotřebitele, analyzovat hloubku korelace mezi vnímáním značky spotřebitelem a konečnými nákupy spotřebitelů a zdůraznit význam a sílu účinného strategického řízení značky. Určitá část práce je věnována také mezigenerační analýze. Zkoumání těchto cílů je založeno na diskusi o klíčových teoriích a důležitých koncepcích, které stojí za tímto komplexním …víceAbstract:
The aim of this thesis is to determine the impact of brands on consumer behavior, to analyze the depth of correlation between consumers’ perception of a brand and consumers’ final purchases and to highlight the importance and strength of effective strategic management of the brand. A certain part of the paper is also devoted to intergenerational analysis. The examination of these goals is based on …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82833
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Marija Zlatić
- Oponent: Markéta Lhotáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82833
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Ethical consumption participation analysis and motivational factors
Julija Krauze -
Consumer Behavior Analysis on the Cosmetic Salons Market
Kira Karataeva -
Analysis of Russian real estate market
Sofia Zimonina -
Consumer Behaviour Analysis of Online Food Ordering in Colombia
Juan Carlos Palacio Pedroza -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Consumer Behaviour Analysis of Generation Y on the Beer Market in the International Context
Aneta Teichmannová -
Udržitelné balení a chování spotřebitelů
Silvia Harajdová -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar