Michaela Lukačínová

Diplomová práce

Impact of Brands on Consumer Behaviour. A cross-generation Analysis.

Dopad značek na chování spotřebitelů. Mezigenerační analýza.
Anotace:
Cílem této práce je zjistit vliv značek na chování spotřebitele, analyzovat hloubku korelace mezi vnímáním značky spotřebitelem a konečnými nákupy spotřebitelů a zdůraznit význam a sílu účinného strategického řízení značky. Určitá část práce je věnována také mezigenerační analýze. Zkoumání těchto cílů je založeno na diskusi o klíčových teoriích a důležitých koncepcích, které stojí za tímto komplexním …více
Abstract:
The aim of this thesis is to determine the impact of brands on consumer behavior, to analyze the depth of correlation between consumers’ perception of a brand and consumers’ final purchases and to highlight the importance and strength of effective strategic management of the brand. A certain part of the paper is also devoted to intergenerational analysis. The examination of these goals is based on …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Marija Zlatić
  • Oponent: Markéta Lhotáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82833