Využití pedagogických metodik pro automatickou analýzu obtížnosti textu – Bc. Jakub Konečný
Bc. Jakub Konečný
Diplomová práce
Využití pedagogických metodik pro automatickou analýzu obtížnosti textu
Utilization of pedagogical methodologies for automatic analysis of text complexity
Anotace:
Tato magisterská diplomová práce se zabývá pedagogickými metodikami pro zjišťování obtížnosti textu. V České republice stále probíhá zjišťování tradičním ručním způsobem. V práci jsme se tento stav pokusili změnit a vybrané pedagogické metodiky automatizovat. V teoretické části jsme definovali pojem obtížnost a učebnice, ze kterých čerpáme značnou část textů. Texty poté sloužily jako testovací data …víceAbstract:
This master thesis investigates pedagogical methods of text complexity evaluation. In Czech Republic, this is still done manually. The goal of this thesis is to change that and automate selected pedagogical methods. Theoretical part of the thesis defines complexity of text and presents textbooks which serve as a main source of the texts. These were used as examples and later also as testing data. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/azy6f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Marek Grác, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Hana Žižková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk se specializací počítačová lingvistika
Práce na příbuzné téma
-
Technika a metodika automatického trapu a skeetu ve sportovní brokové střelbě
Andrea HALAMOVÁ -
Porovnání didaktické vybavenosti a komplexní míry obtížnosti textu učebnic využívaných pro výuku občanské výchovy v České republice a Velké Británii
Lucie Kolaříková -
Analýza učebního textu: Veterinary Hematology and Clinical Chemistry
Jana Chovancová -
Analýza komplexní míry obtížnosti výkladového textu v učebnicích českého jazyka pro druhý stupeň základních škol
Aleš FELNER -
Analýza didaktické vybavenosti a obtížnosti textů učebnice biologie člověka pro žáky se sluchovým postižením
Michaela Rinková