Základní model tržní orientace v malých a středních podnicích – Marek Novinský
Marek Novinský
Disertační práce
Základní model tržní orientace v malých a středních podnicích
Fundamental Model of Market Orientation in Small and Medium Enterprises (SMEs)
Anotace:
Tržní orientace představuje jedno z nejstudovanějších témat marketingového výzkumu v posledních třiceti letech. Přestože se pozornost akademiků postupně přesunula z velkých firem na firmy malé a střední (MSP), v literatuře doposud není dostatečně popsána revize a adaptace původních teoretických konstruktů pro kontext MSP. Cílem této disertační práce je návrh a empirický test základního modelu tržní …víceAbstract:
Market orientation (MO) represents one of the most studied constructs of marketing research in the last three decades. Although the focus of scholars gradually shifted from big companies to small and medium enterprises (SMEs), there is still not enough evidence in the literature, that the original theories of the construct were sufficiently reviewed and adopted to serve the purpose of SMEs. The objective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88090
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2023
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Ondřej Machek, Marie Přibová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88090
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv stylu vedení na tržní orientaci a udržitelnost výkonnosti: výzkumná studie z hotelového průmyslu v Ghaně
Christina Appiah-Nimo -
Tržní orientace firem a její měření
Patrik Jangl -
Aktivátory a inhibitory sociálních médii ve vztahu k rozvoji MSP na příkladu MSP působících v sektoru služeb v Ghaně
John Amoah -
Alternativní metody financování MSP
Pavel Kos -
Umělá inteligence jako nástroj růstu konkurenceschopnosti MSP
Fraňková Fraňková -
Porovnání úvěrových produktů pro financování MSP
Petr Troníček -
Využití bankrotních a bonitních modelů pro hodnocení finančního zdraví MSP
Anna Nesterenko -
Využití typologie osobnosti při výběru zaměstnanců v MSP
Karolína Stichová