Marek Novinský

Disertační práce

Základní model tržní orientace v malých a středních podnicích

Fundamental Model of Market Orientation in Small and Medium Enterprises (SMEs)
Anotace:
Tržní orientace představuje jedno z nejstudovanějších témat marketingového výzkumu v posledních třiceti letech. Přestože se pozornost akademiků postupně přesunula z velkých firem na firmy malé a střední (MSP), v literatuře doposud není dostatečně popsána revize a adaptace původních teoretických konstruktů pro kontext MSP. Cílem této disertační práce je návrh a empirický test základního modelu tržní …více
Abstract:
Market orientation (MO) represents one of the most studied constructs of marketing research in the last three decades. Although the focus of scholars gradually shifted from big companies to small and medium enterprises (SMEs), there is still not enough evidence in the literature, that the original theories of the construct were sufficiently reviewed and adopted to serve the purpose of SMEs. The objective …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2023
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Ondřej Machek, Marie Přibová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88090