Komunikace v konfliktní situaci mezi učiteli a rodiči – Bc. Ivana Očenášková
Bc. Ivana Očenášková
Diplomová práce
Komunikace v konfliktní situaci mezi učiteli a rodiči
Communication in a Conflict Situation between Teachers and Parents
Anotace:
Diplomová práce pojednává o komunikaci v konfliktních situacích mezi učiteli a rodiči. V úvodu se zaměřuje na popis a rozbor konfliktu. Dále jsou zde nastíněny možné příčiny konfliktu, se kterými se lze setkat na základní škole. Následující část je věnována různým typům řešení konfliktů. V neposlední řadě se práce zabývá prevencí konfliktních situací ve školním prostředí. V poslední části jsou uvedeny …víceAbstract:
The diploma thesis deals with communication in conflict situations between teachers and parents. At the beginning the thesis focuses on the description and analysis of the conflict. It also outlines the possible causes of conflict that can be encountered in primary school. The following section is devoted to different types of conflict solution. The next part deals with prevention of conflict situations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Stanislava Exnerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Očenášková, Ivana. Komunikace v konfliktní situaci mezi učiteli a rodiči. Liberec, 2022. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / anglický jazyk - občanská výchova
Práce na příbuzné téma
-
Odhalování potenciálu a rozvoj silných stránek u dětí z pohledu žáků, učitelů a rodičů
Markéta Hovorková -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Souvislost mezi způsobem výchovy v rodině, vzděláním rodičů, školní úspěšností dítěte a postojem rodiny vůči škole a učitelům z pohledu dětí a jejich rodičů
Katrin Kadlecová -
Přesnost a struktura rodičovského a učitelského posouzení schopností dětí v kontextu mimořádného nadání
Michal Jabůrek -
Vnímání vlastní zkušenosti se šikanou: pohled ukrajinských a ruských absolventů základních a středních škol
Kateryna Matiash -
Analýza příčin, aktérů, průběhu a dopadu konfliktu v Sahelu: případ Mali
Martina DITTRICHOVÁ -
Konflikty v rodině a nerodinní manažeři v rodinných firmách
Nikola Rosecká -
Konflikt v Deltě Nigeru: potenciál surovinového konfliktu
Veronika Holcová